Tuesday, May 24, 2011

Bobocimea ia sfarsit.

     Si cat de frumos a fost !! Nu vreau sa fiu a 10-a.Vreau sa raman boboaca.E atat de bine.Si totusi,simt o tentatie in suflet de a fi cei mai mari de pe tura.Hmmm,nici baloanele cu apa in capul viitorilor boboci nu suna foarte rau.Si totusi,poate,daca o fac putin praf,raman repetenta(vorba Carlei) si voi fi din nou boboaca.Desigur,premianta,ca na,n-am trecut printr-a 9-a asa,degeaba.
     Imi amintesc si acum prima noastra iesire.Eram in prima zi de liceu.Trebuia sa asteptam vreo 3-4 ore pana sa mergem in clasa,la prima ora de dirigentie cu diriga.Si ne-am hotarat sa mergem la Mc.Eram putine.Ne-am asezat la masa,timide.Eu cu Mendiii parca ne stiam de o groaza de timp.Si totusi,parca nu.Ne uitam cum zapacita isi amesteca salata si isi scotea rosiile.Era penibil.Stateam,zambeam si nu vorbeam.Eventual"imi place bluza ta" si chestii de fete.Iar acuma,stie tot Mc-ul cand aparem.Robotei facuti din ambalaje,Nestea varsat pe pantaloni,ras prostesc.Atat de bine.Nu m-as satura niciodata.
    Am probabil peste 1000 de poze,de-a lungul anului.O adevarata evolutie.Atat in ceea ce priveste prietenia noastra,cat si aspectul nostru.



 Septembrie&Octombrie 2010-primele luni de scoala.Proiectul cu graffiti si ziua dirigai caracterizeaza cea dintai perioada.



  Noiembrie 2010-Incepem sa ne acomodam.De ziua mea primesc prima din clasa cadou din partea colegilor.Prin ce emotii am trecut.De atunci am inceput sa strangem bani de cadouri.

            

  Decembrie 2010.-Perioada tezelor.Nebunie si disperare mare.Nota mici,note mari,invidie,bucurie.Pomul de Craciun.Batai cu zapada.Prima vacanta dintr-a 9-a.Deja ne simteam bine impreuna.Are loc Targul de Craciun.Facem cele mai bune sandwich-uri din liceu !








 Ianuarie&Februarie 2011.-Primul semestru se sfarseste.Urmeaza o noua vacanta.Impuscam note.Incep sa apara primele certuri,sau mai degraba,primele vorbe.
Traseul la Romana.





 





   Martie&Aprilie 2011-Boamboane,cadouri.Zile de nastere.A inceput al doilea semestru.Iar alergam dupa note.E din ce in ce mai bine.Ne permitem sa ne insultam(hahaha).





       Mai 2011.-In prezent tot ce ne dorim(o parte din noi) e sa nu se termine.Bobocimea e a noastra.Si se termina.Nu-i placut.Se iau ultimele note.S-a votat pt P.T. Poate ne ia pe cateva Elena in excursii.





            Schimbari.Vom fi a 10-a.No more bobocime.Ce mai boboci             

To be continued...

No comments:

Post a Comment