Monday, June 28, 2010

Sfarsit de gimnaziu.Viitori boboci.






Ce repede trece timpul.Uite asa am ajuns si la sfarsit de generala.O sa imi lipseasca scoala mea tampita!O sa imi lipseasca etajul unul,sala 7,banca a 4-a ,de pe randul din mijloc!:x O sa imi lipseasca scarile din pauze,si orele de matematica:))si glumele colegilor si tampeniile pe care le faceam!Mai pe scurt ,imi va lipsi TOT ce este legat de noi si de clasa noastra,de 8B.
Si cum inca se mai dau premii clasamentul clasei noastre a fost urmatorul:

Premiul I -Lascu Irina
Premiul II-Stoicesu Larisa
Premiul III-Barbu Vlad
I Mentiune-Anghel Ana(yaaay! am luat mentiuneee:)) ! )
a II-a Mentiune-Chriperean Sonia
a III-a Mentiune-Ungureanu Laura
a IV-a Mentiune-Baciu Adrian
a V-a Mentiune-Stefan Daniela
a VI-a Mentiune-Anton Cristian
a VII-a Mentiune-Stoian Mihai ...restul avand sub 9:D

Premierea 5-7 s-a incheiat cu greu,timp in care noi am tot facut poze,asa ca de sfarsit!Apoi fiecare am plecat pe drumul lui(ma rog,cativa am fost la o pizza,dar pacat ca nu au fost TOTI).
Si uite asa s-au terminat si anii de gimnaziu,in care ne-am distrat copios,si ne-am schimbat impreuna!Si asta pentru ca suntem ca o mica familie,ce a adoptat in fiecare an cate un membru,sau a pierdut pe altul.Dar in final,am ramas uniti si am trait ultimele saptamani doar pentru noi!:x

Ca totul sa fie superb,am avut parte si de albume de sfarsit!In dreptul pozei sale,fiecare a lasat altuia cate o amintire !:x Si vreau sa impartasesc si cu voi,amintirile primite de la uimitorii prieteni:x

Al Asali Basem: "O sa-mi fie dor de tine si sper sa mai dansez cu tine." R:si eu sper!colegu' din spateee:x

Andrei Corina Elena: "Pt. ca esti baby a mea,pentru ca nu am copii si pentru ca te iubesc si nu te voi uite niciodata baby. I <3 you baby" R: si eu te iubesc creata mea!:x a da:-w fa copii mai repede!:)):x

Anton Marius Cristian: "Ne cunoastem inca din cl I-a si imi pare rau ca acuma ne vom desparti." R: crede-ma! SI MIE!:(

Baciu Adrian: "O sa-mi fie dor de tine si sper sa pastrez legatura si cu tine.Oricum,succes,mult noroc si distractie placuta la liceu" R: vom pastra ,fi sigur!Mersi la fel!:x

Balan Cezar Cristian: "Deoarece ne cunoastem de 8 ani" R: chiar daca Preda a intrebat"deoarece ce?",eu sunt de acord cu tine!:x

Barbu Vlad George: "Fara tine nici o barfa nu a trecut neauzita,de aceea nu o sa te uit :P" R: nici eu,fi sigur!:D>:D<

Birsan Elena: "Pentru ca sunt tipa roscata=)) si pentru ca ne distram in excursii in momentele ecologice TE IUBESC:*" R: o sa-mi aduc mereu aminte cum ma tachinai dupa momentul ala,roscato! si eu te iubesc!:*

Chirperean Sonia Cristina: "Pentru Ana! Deci,te iubesc!Ma simt mandra ca L.A. s-a infiintat la mine acasa:].I WILL MISS U! P.S. Succes in colectionarea revistelor Hello Kitty! PINK RULZ=)) " R: si eu te iubesc,Sonja!Si inca cum!am renuntat de mult la acele reviste:))prea boooring:D

Constantin Elena Stefania: "Chiar daca nu ne-am inteles bine de la inceput,ne-am revenit dupa si in sfarsit ne intelegem bineee:x.O sa imi lipsesti si te iubesc<3.:x" R: si eu te iubesc mult mult mult!Si mie o sa-mi lipsesti enorm de mult!Mai ales rasul ala al tau colorat si plin de viata!:x

Dumbrava Raluca: "Hmm...nu stiu prea bine ce sa scriu,dar au fost 8 ani minunati si te iubesc pentru ca mereu vom fi zuzu-zuzu >:D< P.S: nu ma uita" R: Zuzu-Zuzu will last forever:x Nici prin gand nu imi trecea sa te uit.Dupa toate barfele noastre cu privire la profa de romana,care CULMEa,aveau loc la romana:))! te ador:x

Gherghe Alexandru Catalin: "Chiar daca ne-am cunoscut doar doi ani tu ai fost o colega buna." R: nu am avut noi mari discutii,dar tu stii prea bine ca vei ramane pt totdeauna colegul meu si spaniolu' din prima banca!

Marin Armnando Adrian: " De cine o sa mai rad eu?:Pfara suparare:))" R: ai dreptate!dar,cine iti va mai fie tie complice cand vrei sa-i legi sireturile lui Baciu?:))stii ca imi vei lipsi:D

Mot Andrei Mihai: "O sa-mi fie dor de tine pentru ca ne cunoastem de opt ani si ai dansat cel mai bine de la banchet" R: aww:x sotul meu de la scoala:xo sa imi fie asa dor de tine!ador sa dansez cu tine.a da : ai aratat bestial la banchet:* te iubesc!

Lascu Irina Andreea: "I <3 Annie Kitty girl=Annie Meow? Cine o sa mai zambeasca si o sa rada tot timpul? Pe cine o sa mai gadil eu? Cine o sa-mi mai desfaca mie sutienele? irina:3" R: creata mea!:x stii ca ma vei mai vedea ani buni de acuma incolo razand si zambind,nu? asta pt ca nu vreau sa renunt la prietenia noastra! te iubesc:x!

Preda Vlad Andrei: "We are the champions!No time for loosers!Replica asta imi va aduce mereu aminte de voi! I <3 you Ana! :x " R: Perdiii al nostru!Doamne cat imi vor lipsi glumele tale,baiatul soseta!:xCu cine o sa mai ma consult eu daca sa chiulim sau nu?:))si eu te iubesc:x!

State Liana Alexandra: "Fiindca esti cea mai buna prietena a mea,pt. ca vo fi prietene pe veci ,pt. ca suntem L.A. si pt. ca te iubesc mult. Cu drag,Lili:) R: iubita meaaa!:x t'ador enorm:xpt ca suntem atat de asemanatoare si mai impartim si acelasi creier!Jur cu mana pe inima ca prietenia noastra va dura pt totdeauna:x!

Stefan Daniela Stefania: "Nu stiu ce sa spun dar sincer o sa-mi fie dor de tine..char daca nu ne-am mai certat te iubesc:x:x:x Sa ai grija de tine!!!:x" R: o sa-mi fie dor sa ne certam in gluma=))Te iubesc asa mult,creato:xai grija!:x

Stoian Mihai Victor: "Esti cea mai buna prietena a mea;)...o sa-mi lipsesti:(,nu o sa mai am la cine sa ma intorc la banca,sa mai discutam dar tot te iubesc:x" R: pe piciorul cui o sa imi mai pun eu piciorul la ora de mate? O sa ne mai vedem! dovada: zilele trecute.si eu te iubeeeesc:x!partenerul meu bine mirositor de banchet:x

Stoicescu Larisa Bianca: "O sa-mi fie foarte dor de tine si de acesti 8 ani minunati petrecuti impreuna. TE iubesc mult!:x" R: mie nu! si stii de ce? pentru ca vom fi in acelasi liceu!si suntem tare fericita de asta:x si eu te iubesc mult mult de tot!blonda mea neblonda:x

Tache Andreea Alexandra : "Te iubesc<3.chiar daca ne ciondaneam noi:))=)) Sper sa ne mai vedem." R: si eu te iubeesc deeea:x o sa-mi lipseasca biletelele noastre din roa si toate barfele!:x

Ungureanu Laura Ioana: " ESti cea mai super persoana pe care o cunosc si o super prietena.O sa-mi fie foarte dor de tine:x Te iubesc mult,mult,mult,mult de tot:x:x" R: si eu de iubeeesc,laura! pentru ca am fost prietene cele mai bune 3 ani de zile,si vom mai fi prietene de 10 ori mai multi ani:xstii ca orice problema ai,iti stau la dispozitie!:x:*

Varban Robert Stefan: "Am sa te tin minte pt. ca radeam cu tine in ore si in pauze eu nu t voi uita niciodata.Te iubesc:x" R: si eu te iubesc,roby al meu:x cine imi va spune mie pisi?:))orele au fost BAZA cand radeam cu tine! nu te voi uita,pt ca ne-ai facut sa plangeam in excursie,si tot tu ne-ai oprit!:x Te Iubesc!:x


Asta a fost si asta va ramane! Pentru totdeauna!:x

No comments:

Post a Comment