Monday, June 28, 2010

05.06.2010-Bancheeet 8B.Inceputul Sfarsitului.




Well,well,well.Cine sa fie,cine sa fie,daca nu chiar 8B?!
Pe 05 iunie 2010 a fost desemnata ziua noastra!De ce? Sa fie oare pentru ca atunci le-am aratat tuturor ca ne iubim si ca putem?Sau pentru ca atunci am avut mult asteptatul banchet?Sau pentru ca atunci ne-am cantat imnul?Cred ca toate 3 sunt motive destul de intemeiate ca sa scriu aceasta postare.
Totul a inceput cu chiu cu vai,undeva prin mai(si asa fac si rima).Diriga a declarat in fata parintilor ca ea nu se implica in organizarea banchetului,asa ca ne-am apucat singuri de treaba,si in aproape o luna,totul era GATA!Toata saptamana dinaintea marelui eveniment,toata lumea din clasa vorbea despre rochii,costume,coafuri,manichiura,machiaje and so on.Si ca totul sa fie cu adevarat facut de 8B,baietii au venit cu o super-idee : sa invite fiecare o fata la banchet.Astfel fiecare donsoara din clasa,ma rog,aproape fiecare donsoara,s-a ales cu un partener.Am avut norocul sa il am ca partener pe Mihaita,unul din bunii mei prieteni.Pe parcurs am vrut sa renunt la el,avand in vedere ca ii se aprinsesera calcaiele dupa o donsoara,dar nu a fost chip sa ma lase!:))
Si uite asa a trecut si acea saptamana,si a venit ziua cea mare.Dimineata cand m-am treit am strigat in gura mare"YEEE! Azi avem banchetul!".Am probat inca o data rochia,pantofii,mi-am facut o proba cu machiajul ales,am mers repede la coafor,iar la 19 pm,eram toti in fata restaurantului.Desi initial,cand am vazut all of us interiorul restaurantului ni s-a parut mic,s-a dovedit a fi perfect pentru noi!
A fost cu adevarat o seara magica! Totul a descurs perfect,nu s-au facut bisericute,am dansat non-stop,am cantat,am plans,si ne-am bucurat unii de ceilalti!Asta ca sa le dovedim tutror,in special dirigai,ca noi chiar ne iubim,si ca ne va fi greu sa ne despartim dupa 2,4,6 si respectiv 8 ani impreuna!
Nu v-as putea povesti ce s-a intamplat pe parcursul petrecerii pentru ca probabil mi-ar lua mai mult de 3 ore... Tot ce este important este ca noi sa tinem minte aceasta zi,chiar daca nu vom pastra cu totii legatura.
Si ca sa inchei si acest capitol,tin sa marturisesc,ca nu as shcimba NIMIC,dar NIMIC la ei!Pentru ca ne-am distrat impreuna,am crescut impreuna,ne-am maturizat impreuna ,si nu in ultimul rand,am trecut peste toate impreuna!Cum am scris si pe banca : Pentru ca va iubesc si nu o sa va uit niciodata!:x

5B-8B 2006-2010:x We are the champions,no time for loosers!

No comments:

Post a Comment