Tuesday, June 1, 2010

Ziua picilor



La multi ani! Azi,1 iunie,sarbatorim cu mare bucurie ziua fiecarui copil.Chiar daca varsta mea trece putin de 15 ani,lumea din jurul meu nu ezita sa imi ureze vesnicul "La multi ani!",ce-i drept nu ca acum 10 ani.Teoretic,aceasta zi este destinata toddlers-urilor,iar ei au dreptul la distractie si la jucarii,bomboane si alte lucruri "necesare" lor.Practic,insa,chiar daca nu se vor juca sotronul in aceasta zi sau nu vor sari coarda cu prietenii,chiar si celor de 30 de ani le putem ura "La multi ani!".O sa vi se para ciudat si probabil acuma va intrebati nedumeriti" DE CE?!".Pai,ganditi-va la un singur lucru: fiecare mama de pe planeta asta,a dat nastere unui copil.Cand vorbeste despre acest copil,mama nu spune : "Acela este barbatul caruia eu i-am dat nastere" . NU! Ea va spune,plina de mandrie :" Acela este baiatul/copilul meu".Mamele noastre ne recunosc intr-o fotografie si spun: "Copilul meu" ,chiar daca copilul ei este surprins in fotografie la birou,semnand teancuri de acte.Ramane copilul ei.De aceea,sustin sus si tare ca aceasta zi este ziua tuturor,dar bineinteles,in principal,este ziua acelor creaturi mici si nazdravane care,pur si simplu, ne fac viata mai frumoasa.
Stau si imi aduc aminte cum era viata cand aveam 7 ani.Pe vemea aceea,tot ce era impotant pentru mine erau papusile si jocurile cu prietenii din fata blocului.Am petrecut ani jucandu-ne impreuna,iar acuma,cand ii vad pe strada sau vad poze cu ei,mi-i amintesc mici,ascunzandu-se dupa masini si strigand "ptu ptu un doi trei X pentru toata turma".Ce copilarie!Si totusi,nu incetez sa ma joc aceste jocuri de cate ori am ocazia.Multi dintre voi ar zice ca nu sunt destul de matura daca la varsta asta inca ma mai joc ce jucam acum 7-8 ani.Adevarul e ca ,personal,vreau sa imi traiesc cat mai mult copilaria,pana in momentul in care va fi ora 00:00,iar eu voi implini 18 ani.Pana atunci vreau sa aprofit de fiecare moment si sa ma distrez ca un copil.Asa ca nu ezitati sa aratati lumii copilul din voi si sa strigati in gura mare " TRAIASCA COPII!"

No comments:

Post a Comment