Monday, June 28, 2010

I'm back !!!



Whoohoo! Cam mult de cand nu am mai postat nimic...Dar am o scuza rezonabila: scoala s-a incheiat cu brio(pentru unii),vacanta a venit(cu trenu din Franta pentru altii),iar eu imi traiesc din plin vara!Dar azi,plictisindu-ma ingrozitor(mai sunt si pedepsita din cand in cand:D),am decis sa mai scriu ceva,mai ales ca Sonia m-a rugat entuziasmata : "Ana!Mai scrie cevaaaa pe blog!"si nu mi-am putut refuza buna prietena.
Ca tot am adus vorba de sfarsit de an,mai bine zis pentru mine sfarsit de gimnaziu,am atatea sa va povestesc si sa va arat!:x Iar asta in urmatoarele 2 postari ,care sunt scrise DOAR pentru fostii mei colegi,in exclusivitate cu 8B-ul,promotia 2009-2010:x!
Sa revenim insa la vara!Cum anotimpul de-a dreptul HOT cere sacrificii,ce m-am gandit? Sa imi reinprospatez look-ul ! Astfel am renuntat la pletele mele mereu drepte,am dat o fuga la coafor,le-am scurtat cu vreo 10 cm(prea mult pentru mine:)) ),si mi-am lasat parul natural sa faca ce vrea.Motiv pentru care acuma buclele mele rebele au inlocuit cu succes ,cu uimire si laude din partea celor din jur,faimoasele plete luuungi si drepte,cum spuneam mai sus.Totul are un inceput!
Deasemene,noi schimbari apar si in fusul meu orar.Au apus vremurile cand ma trezeam la 8-9.Acum,in zilele in care ma mai intalnesc cu cineva ,sau primesc telefoane la 11 am, "Buna Dimineata!" este cuvantul cu care salut pe acea persoana.
Si distractia devine din ce in ce mai...DISTRACTIVA!:)) Nu e zi cu soare de la Dumnezeu in care sa nu ies afara sa ma distrez!De cand s-a sfarsit banchetul astept vacanta asta!:)) Mai ales ca sper cu sufletul la gura sa fiu printre cei prezenti la vreun concert Voltaj,Holograf,Simplu,sau pur si simplu,UN CONCERT ROMANESC! Asta daca va exista unul...in Bucuresti,si normal!
Cam atatea despre inceputul meu palpitant de vara!Deea astept sa termin randurile astea si sa ma apuc de postarea cu 8B-ul!
Va trimit cate un hug si va astept cu comm-uri !:*

No comments:

Post a Comment