Saturday, October 9, 2010

Cele mai bune prietene pentru ca:






1.Ne cunoastem de 8 ani.
2.Am fost in 1-4 colege.
3.Am fost in 5-8 colege.
4.Suntem in acelasi liceu.
5.Mergem la film si pretindem ca suntem personajele principale.
6.Gandim de cele mai multe ori la fel.
7.Nu e zi in care sa nu spunem cel putin odata acelasi lucru in acelasi timp.
8.Avem aceasi culoare de par si aproape aceasi lungime.
9.Ne-am intalnit vara care a trecut la mare.
10.Formam trupa L.A. de pe 24.10.09
11.Ne leaga "Adda-prietenie adevarata"
12.Vorbim de un an despre acelasi lucru continuu.
13.As da orice sa o vad fericita atunci cand nu e.
14.Fiecare simte cand ceva nu e bine cu cealalta.
15.Ne ajutam reciproc oricand avem nevoie.
16.Iesim in oras si facem numai prostii.
17.Suntem impreuna in cele mai importante momente.
18.Avem "simbolul-inimioara" care le arata tuturor ca suntem cele mai bune prietene.
19.Am jurat ca vom imbatrani impreuna.
20.Stam ore in cabina de proba facand poze.
21.Cand ne vedem prima intrebare e "Cum arat?"
22.Ne certam doar in zilele de miercuri.
23.Am stat certate cel mult 2 ore.
24.Avem gusturi diferite,dar suntem atat de asemanatoare.
25.Intr-a 11-a vom face amandoua 18 ani.
26.Avem amandoua probleme in aceleasi zile.
27.Avem parte amandoua de lucruri frumoase in aceleasi momente.
28.Ne mintim cand nu ne e bine doar din simplu motiv ca cealalta sa nu se simta si ea rau.
29.Ne intelegem doar dintr-o privire.
30.Iubim emoticoul"/:)".
31.Suntem innebunite dupa " Voltaj" si am fost impreuna la concertul lor.
32.Ne iubim.
33.Am vrut sa ii fac o surpriza postand asta.

Desi viata ne.a pus la multe incercari, peste toate am trecut impreuna. Am cazut,ne-am certat,ne-am impacat si ne.am ridicat . Ne-am promis ca o sa imbatranim impreuna. Ne-am promis ca n-o sa lasam timpul sau oamenii sa ne desparta !<3 Te amo!

No comments:

Post a Comment