Friday, October 8, 2010

Writing again!

Whoooa! Cat de bine e sa scriu din nou.Cat de bine e sa ma simt din nou libera! O dupa amiaza linistita de vineri.Momentul perfect pentru a scrie cate ceva.Si cum azi la liceu ardea in mine o dorinta de a posta ceva pe dragul meu blog,iata-ma in fata calculatorului tastand prostii.Sper ca ideile sa imi vina pe parcurs.
In postarile anterioare spuneam ca sunt boboaca and stuff like this.Ei bine,primele cetva saptamani de scoala s-au inchiat,iar eu ma simt ca...intr-o lume noua.O lume noua,cu alte tipuri de persoane,cu alte obiceiuri,dar care imi este pe plac din ce in ce mai mult.Sunt in 9 F,apropo,care,evident,vine de la "Fabulosiii":x.Hasdeul,ca liceu,imi prieste cum nu ma asteptam sa o faca.E un liceu parca facut pentru mine.Este exact ceea ce numesc eu "viata calumea".Parade,concerte,activitati,chiul in subsol si alte lucruri fac toata treaba asta sa fie pe placul meu!
Si cum sunt la filologie engleza,trebuie sa fac si a doua limba.Partea proasta e ca diriga,de franca,nu m-a lasat sa fac a doua limba spaniola,sa continui,ci sa fac cu ea franceza.Prin urmare,am invatat alfabetul,si da,il pronunt bine,am invatat cateva cuvinte si propozitiile gen "C'est un/une bla bla la".Nu ma incanta foarte mult ideea de "franceza",dar la sfarsit de a 12-a voi stii 3 limbi,ceea ce va fi in avantajul meu.In ceea ce priveste matematica,insa ,pot fredona celebrele versuri"Ani de liceu,cand la mate dai de greu!".Cred si eu ca dau de greu daca profu' nostru "iubit si scump" e mare inspector si mare dobitoc!!
Partea frumoasa e ca sunt in liceu cu pr cea mai buna,Liana,dupa cum stiti majoritatea,iar asta inseamna dubla distractie!
Cam atat despre viata mea de liceu.Postarile ce urmeaza vor fi probabil legate de chestii banale,intamplate in ultimele zile.Hug you all>:D

No comments:

Post a Comment