Tuesday, June 1, 2010

Hey Guys !



Hey guys!Se pare ca blog-urile sunt la moda.Si ca o fashionista ce sunt,de ce sa nu incerc.Glumesc.Adevarul e ca pasiunea mea pentru jurnalism mi-a trazit acest interes si,indata ce am avut 5 minute la dispozitie,a luat nastere acest blog.
Multe persoane,doar pentru a parea ca nu se dau mari sau cine stie din ce motive,prefera sa nu se descrie,macar in 2 randuri.Eu sunt un caz aparte.Ca o sagetatoare adevarata,iubesc sa vorbesc despre mine,dar asta nu inseamna ca va voi insira 100 randuri despre ce culori prefer sa aiba camera,cum dorm etc.Va voi spune insa,detaliile pe care trebuie sa le stiti despre mine,daca nu ma cunoasteti,inainte de a citi ce voi posta in viitor.
Ma numesc Ana-Maria,dar prefer sa mi se spuna Ana sau Annie.Am rebela varsta de 15 ani,si,recunosc,ma comport ca atare.Ma puteti gasi undeva in superbul Bucuresti[parerea mea] si ma recunoasteti dupa parul lung si saten,ochii verzi si de ce sa nu o zic,dupa faptul ca sunt o persoana usor miniona,lucru care nu ma face sa imi doresc sa am 1,80:),pt ca iubesc la nebunile tocurile.Cum am zis si mai sus,sagetatoarea din mine isi impune punctul de vedere in majoritatea cazurilor insa nu recurg la violenta daca acestea nu sunt luate in vedere.Prin ce ma deosebesc de celelalte persoane? Well,probabil prin zambetul pe care il afisez 95% din timp,celelalte 5% fiind alocate somnului.Chiar si in momentele cele mai grele,prefer sa arat ca POT si ca nu ma las invinsa.Respect,atata timp cat sunt respectata.Sunt o patriota adevarata,motiv pentru care nu sustin romanii care adreseaza cuvinte vulgare la adresa tarii noastre.
Prefer sa nu dau mai multe detalii,de aceea va voi lasa pe voi sa ma cunoasteti mai bine,in cazul in care va intereseaza si,desigur,mi-ar face o deosebita placere sa imi impartasiti gandurile si impresiile voastre,si bune,si rele! Iar de acum,voi incepe "calatoria" care sper eu, sa imi asigure si mai mult un job ca si jurnalista!

No comments:

Post a Comment